دسترسی زیاد به نرم افزارهای فاقد جواز مولف،سرزنش کم برای خرید این نرم افزارها و هزینه بالای نرم افزارهای قانونی بر قصد خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف تاثیر می گذارد.اساسا قصد خرید در سنگاپور در مقایسه با هنگ کنگ ضعیف تر می باشد.
قصد خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف
دسترسی و تنبیهات برای خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف، هزینه نرم افزارهای قانونی
نرم افزار
نظر سنجی،۴۶۲ تا دانشجوی سنگاپوری(خریداران و غیر خریداران نرم افزارهای فاقد جواز مولف)
مورس و دهلیول[۲۰۵]، ۲۰۰۴(تکرار بررسی مورس و دهیلون،۲۰۰۰)
دسترسی زیاد به نرم افزارهای فاقد جواز مولف،سرزنش کم برای خرید این نرم افزارها و هزینه بالای نرم افزارهای قانونی بر قصد خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف تاثیر دارد.
قصد خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف
دسترسی به نرم افزارهای فاقد جواز مولف،هزینه نرم افزارهای قانونی
نرم افزار
نظرسنجی،۲۴۳ دانشجوی هنگ کنگی(خریداران و غیر خریداران نرم افزارهای فاقد جواز مولف)
مورس و دهیلون[۲۰۶]، ۲۰۰۰
نگرش نسبت به تقلب و هویت فردی تاثیر مثبتی بر قصد خرید خصوصا در سطح قیمت های پایین دارند.
فشارهای هنجاری و کنترل رفتار عینی تاثیر مثبتی بر قصد خرید در سطح قیمت های بالا و پایین دارد.
نگرش نسبت به تقلب(متغیر میانجی)، قصد خرید، خریدهای قبلی کالاهای تقلبی
ویژگی های شخصیتی بر نگرش نسبت به تقلب و هنجارهای ذهنی تاثیر دارد.
مشخص نشده است.
نظر سنجی،۱۰۴۰ مصرف کننده استرالیایی(خریداران قبلی و غیر خریداران کالاهای تقلبی)
پنز و استاتینگر[۲۰۷]، ۲۰۰۵
کیفیت و عرضه زیاد، قصد خرید برای کسانی که زیاد پول خرج ی کنند در مقایسه با افرادی که کم پول خرج می کنند در نمونه های VCD ها افزایش می دهد. کیفیت، مواد و نظر دوستان یا خانواده،قصد خرید کسانی که کم خرج هستند در مقایسه با پرخرجها برای تی شرت افزایش می دهد. کیفیت، شهرت، مسائل اخلاقی و قانونی برای تی شرت ها نسبت به VCDها مهم تر است.
مقایسه بین کسانی که برای کالاهای تقلبی کم یا زیاد پول خرج می کنند.
قیمت، کیفیت، عرضه زیاد،شهرت، خدمات بعد از فروش،نظر دوستان یا افراد خانواده،مسائل قانونی برای
VCD،تی شرت
نظرسنجی،۲۰۰ مصرف کننده هنگ کنگی(کسانی که قبلا کالای تقلبی خریداری کرده اند)
پرندرگاست و همکاران[۲۰۸]، ۲۰۰۲
میان تفاوت قیمتی و قصد خرید،رابطه منفی وجود دارد. کیفیت ادراک شده محصولات تقلبی و کمپین های مبارزه با کالاهای فاقد جواز مولف بر روی قصد خرید هیچ تاثیری نمی گذارد.
قصد خرید
نگرش نسبت به کالاهای تقلبی،قیمت، ، مبارزه با کالاهای تقلبی
مشخص نشده
نظرسنجی،۲۳۰ دانشجوی ایالات متحده(خریداران بالقوه کالای تقلبی)
اسکلیجمیخ و استاتینگر[۲۰۹]، ۱۹۹۹
مقدار درک از پیامدهای و توافقات اجتماعی،قصد خرید را کاهش می دهد.
ادراک از ریسک مالی،عملکرد، تعقیب و اجتماعی،قصد خرید را کاهش می دهد.قضاوت اخلاقی، قصد خرید مردها را کاهش می دهد، همچنین مصرف کنندگان جوان تر قصد خرید بیشتری دارند.
قصد خرید نرم افزارهای فاقد جواز مولف
قیمت، تجربه خرید کالاهای تقلبی یا نرم افزارهای فاقد جواز مؤلف، ریسک ادراک شده.
نرم افزار
نظرسجی، ۳۷۷ مصرف کننده چینی(خریداران بالقوه کالاهای تقلبی)
تن[۲۱۰]،
۲۰۰۲