اعرابی، سیدمحمد. (۱۳۸۵). جزوه کلاسی درس مبانی فلسفی تئوریهای سازمان و مدیریت؛ انتشار نیافته؛ دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی؛ تهران .
اعرابی، سیدمحمد. (۱۳۸۸). جزوه کلاسی مبانی فلسفی استراتژیهای تحقیق، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ نشده.
اخلاصی، امیر. (۱۳۹۱). اصول برند سازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی. تهران: انتشارات علمی.
اخلاصی، امیر، وحید مقصودی، و شیوا مهرمنش. (۱۳۹۱). تعیین ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در مراحل مختلف ارتباط با مشتریان، مجله بررسی های بازرگانی ، ۵۲ : ۵۱-۴۱٫
اینتربرند (۱۳۹۰). فرهنگ واژگان برند، ترجمه احمد روستا و کبری سبز علی یمقانی، چاپ اول، تهران، انتشارات سینه
بلوریان تهرانی، محمد. (۱۳۸۲). طراحی استراتژی،برنامه ریزی و مهارتهای فروش و فروشندگی حرفه ای. تهران: چاپ و نشر بازرگانی.
باشکوه، محمد، ومیترا شکسته بند. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر عناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر قوت نام تجاری در صنعت بانکداری،مجله مدیریت بازرگانی ۴(۳):۲۱-۴۲٫
بحرینی زاده، منیژه. (۱۳۸۵). مدلی برای ارزش گذاری علایم تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان، به راهنمائی حسین رحمان سرشت ، رساله دکتری، تهران، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
بلوریان تهرانی، محمد.(۱۳۹۰) تبلیغات به زبان ساده، تهران : انتشارات چاپ و نشر بازرگانی، چاپ اول
بیرانوند ،حمید رضا. (۱۳۸۹) مدیریت تبلیغات بازاریابی ،تهران: سازمان مدیریت صنعتی
حسنزاده، علیرضا، نصر الله حسن زاده. (۱۳۸۷). مقدمه ای بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
حسینی زواره، محمد رضا(۱۳۸۸). اثر عناصر آمیخته بازاریابی ارزش نام و نشان تجاری فروشگاه شهروند. به راهنمائی محمود محمدیان، پایاننامه کارشناسیارشد، تهران، دانشکده، مدیریت و حسابداری. دانشگاه علامه طباطبائی.
خدادادحسینی،سیدحمید، احمدروستا، و وهاب خلیلی شجاعی. (۱۳۸۹)تبلیغات، تهران: انتشارات حروفیه.
دانکن ، تام(۱۳۸۵). ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ترجمه بهرام رضازاده و کیوان قاسمبگلو، انتشارات یاس نبی ،چاپ اول
داوری،مجید رضا،و علی سلیمانی شبلی. (۱۳۹۰) برند سازی در بازار خدمات مالی، تهران:رسا.
دفت، ریچارد ال. (۱۳۷۷) تئوری و طراحی سازمان؛ ترجمه علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی؛ جلد اول؛ تهران؛ انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
دهقانی ،علی .( ۱۳۹۳). بررسی عوامل مؤثر بر سهم بازار، مطالعه موردی صنایع بزرگ مواد غذایی و آشامیدنی ایران ، نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی، ۲۸ (۳):. ۲۷
ریس،آل ،و جک تروت، (۱۳۸۷) جایگاه سازی نبردی در ذهن،ترجمه ترانه قطب، تهران:سیته.
ریس،آل،و لورا ریس. (۱۳۸۸) سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی،ترجمه سمبل بهمن یار، تهران: سیته.
روستا، احمد،و محمد آقائی. (۱۳۸۵). طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی، کنفرانس بین الملل مدیریت بازاریابی.
روستا، احمد، داور ونوس، و عبدالمجید ابراهیمی. (۱۳۸۷). مدیریت بازاریابی، چاپ دوازدهم، تهران: انتشارات سمت.
روستا، احمد،و علی خوبه .(۱۳۸۸). مدیریت استراتژیک تبلیغات، تهران: انتشارات رسا.
روستا، احمد ، داور ونوس، و عبدالحمید ابراهیمی .(۱۳۸۱). مدیریت بازاریابی، تهران: انتشارات سمت.
رضایی،حسین، و مجید محمد شفیعی. (۱۳۸۸). بررسی اعصار بازاریابی با رویکردی نوین به اخلاقیات بازاریابی، مجله بررسی های بازارگانی، ۳۴:۲۷-۱۹٫
رضائیان ،علی. (۱۳۷۹).مبانی سازمان و مدیریت،تهران: انتشارات سمت.
رضوانی، مهران،و سیدحمید خدادادحسینی. (۱۳۸۷).طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی فازی،مجله چشم انداز مدیریت،۲۹:۱۳۷-۸۹٫
راه چمنی، احمد. (۱۳۸۹). ارزش نام ونشان تجاری با توجه به ویژگیهای مصرف کننده و آمیخته بازاریابی، به راهنمائی حسن قاسمی، رساله دکتری، تهران، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
ساکاران، اوما. (۱۳۹۰). روش های تحقیق در مدیریت، مترجم محمد صائبی و محمد شیرازی، چاپ نهم، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
سلیمانی شبلی، علی، و وجیهه طالبی. (۱۳۸۵). اثر سنجی تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند، تهران: اولین همایش تخصص تبلیغات خدمات بانکی
عزیزی ، شهریار، و محمد مفدسی. (۱۳۹۱ارزیابی تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد شرکت درصنعت خودروسازی و موادغذایی ایران صلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره ۶۵، ۱۶۶-۱۳۷٫
فاطمی امین ، سید، و رضا اشرف مرتضائی .( ۱۳۹۲) .برنامه راهبردی زنجیره تامین فرآورده های غذائی تهران جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی
فلاحی، کیومرث.(۱۳۸۴). مدیریت خوشنامی،تهران:دفتر پژوهشهای فرهنگی.
قاسمی، بهروز.(۱۳۸۲). تئوری های رفتار سازمانی، انتشارات هیأت، چاپ اول.
کلر، کوین .(۱۳۸۹). مدیریت استراتژیک برند، مترجم عطیه بطحایی، چاپ اول، تهران: انتشارات سیته.
کاتلر،فلیپ. (۱۳۸۵). دایره المعارف بازاریابی از A تا z، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، هرمزمهرانی، احمدرخشان، تهران،انتشارات دنیای دانش.
کاتلر،فلیپ.(۱۳۷۹). در مدیریت بازار،ترجمه عبدالرضا رضائی نژاد،تهران ،افراء.
کاپفرر،ژان نوئل.(۱۳۸۹) .مدیریت راهبردی نام تجاری،ترجمه سینا قربانلو،چاپ دوم، تهران ، مبلغان.
کاتلر، فلیپ،و والدمار فورچ. (۱۳۸۹) .مدیریت برند در بازارهای صنعتی و تجاری، ترجمه محمد حقیقی و سید موسوی و فراز صادق وزیری،تهران، نگاه دانش.
محمدیان، محمود، عباس آقاجان. (۱۳۸۱). آسیب شناسی تبلیغات در ایران، چاپ اول، تهران:
انتشارات حروفیه.
محمدیان، محمود. (۱۳۸۵). مدیریت تبلیغات، چاپ سوم، تهران، انتشارات حروفیه..
محب علی، داود و رحمان سرشت ، حسین. ( ۱۳۷۹ ). مدیریت استراتژیک، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ دوم
منصوری موید ، فرشته . (۱۳۸۸) . تبیین الگوی هماهنگ راهبرد های آمیخته بازاریابی ، به راهنمائی حسن قاسمی، رساله دکتری، تهران، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی.
میرشاهی، میراحمد، حمیدرضایزدانی، و محبوبه خان محمدی. (۱۳۹۱)بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل موثر و متاثر از آن، مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره۱۰،صص۶۸-۵۱٫
میلر، جان، و دیویدمور. (۱۳۸۵). کسب و کار نام تجاری، ترجمه عطیه بطحائی و پرویز درگی،تهران: رسا.
نیومیر،مارتی. (۱۳۸۸)زاگ،تهران: انتشارات سیته.
نیاکان،سید رضا،وهدیه تندکار.(۱۳۹۰)برند سازی سرمایه گذاری نامرئی،تهران،انتشارات وارسته.
واکر، اورویل سی، بوید هارپر دابلیو، مالینز جان و لَرِش، ژان کلود.(۱۳۸۳ ) استراتژی بازاریابی: با رویکردی تصمیم محور، ترجمه سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی. تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
هومن، حیدر علی. (۱۳۷۳). شناخت روش علمی در علوم رفتاری، چاپ اول، تهران: نشر پارسا .
منابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله الگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ویژه برند ...