ارزشیابی تکوینی از دیدگاه صاحب نظران……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۰
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای معلمان………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۳
جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.
بازخوردبه معلمان
کنترل کیفیت
به کارگیری راه های نوین یاددهی
پیش بینی نتایج ارزشیابی تراکمی
مهمترین فواید ارزشیابی تکوینی برای یادگیرندگان……………………………………………………………………………………………………………………………….۳۵
کمک به یادگیری دقیق واحدهای یادگیری
ارائۀ بازخورد و آگاهی از نتایج
تسلط آموزی
تشخیص مشکلات و نارسایی های یادگیری
بازخورد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۶
انواع بازخورد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۰
بازخورد عملکردی
بازخورد انگیرشی
عنوان صفحه
بازخورد اسنادی
بازخورد راهبردی
جمع بندی نظری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۱
مدل ارائۀ بازخورد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
مراحل ارائۀ بازخورد
هفت اصل اساسی در ارائۀ بازخورد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۳
پیشینۀ پژوهشی هفت اصل در ارائۀ بازخورد………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۴
اصل اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۴
اصل دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۵
اصل سوم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۶
اصل چهارم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۷
اصل پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۹
اصل ششم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۰
اصل هفتم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۱
جمع بندی کلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۱
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۶
طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۶
جامعۀ اماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۸
نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۸
روش اجرا و ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۹
روش اجرای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۹
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۹
عنوان صفحه
ویژگی های تحقیق نیمه آزمایشی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۹
طرح در روش نیمه تجربی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰
اعتبار درونی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۰
عوامل موثر بر اعتبار درونی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۰
ابزار جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۲
پرسش نامۀ خودکارآمدی عمومی…………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۲
روایی سازۀ مقیاس خودکارآمدی………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۳
روایی ملاکی مقیاس خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۳
پایایی مقیاس خودکارآمدی و روش نمره گذاری……………………………………………………………………………………………………………………۷۴
پرسش نامۀ خودکارآمدی تحصیلی(پایایی و روایی)………………………………………………………………………………………………………………..۷۴
پرسش نامۀ راهبردهای یادگیری خودتنظیم(پایایی و روایی)……………………………………………………………………………………………………۷۴
بازخورد(مدل بازخورد اصلاحی باتلر و وین، ۱۹۹۵)………………………………………………………………………………………………………………..۷۵
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۸
نتایج توصیفی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹
یافته های استنباطی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۴
تحلیل واریانس یک طرفه F جهت تجزیه و تحلیل تفاوت بین گروه ها در پیش آزمون(آزمودنی های پسر)………………………………..۸۴