گفتار اوّل: جامعه پذیری……………………………………………………………………………………………۵۰
گفتار دوم: آموزش مدیریت بحران و خویشتن داری……………………………………………………….۵۲
گفتار سوم: آموزش کاربردی حرفه و فنون……………………………………………………………………۵۳
گفتار چهارم: بیان پیامدهای هنجار شکنی و عدول از هنجارها……………………………………………۵۴
مبحث دوم: کتب درسی و پیشگیری رشدمدار از جرم…………………………………………………….۵۵
گفتار اوّل: ماهیت پیشگیری رشدمدار……………………………………………………………………………۵۵
گفتار دوم: جایگاه کتب درسی در پیشگیری رشدمدار از جرم…………………………………………..۵۷
بند اوّل: تدریجی بودن شکل گیری شخصیت…………………………………………………………………۵۸
بند دوم: قابل شناسایی بودن عوامل خطر………………………………………………………………………..۶۰
بند سوم: امکان رفع عوامل خطر…………………………………………………………………………………..۶۲
بند چهارم: تاثیر بیشتر مداخله در کودکی………………………………………………………………………۶۲
مبحث سوم: اسناد و قوانین در حوزه آموزش و پرورش و محتوای کتب درسی…………………….۶۴
گفتار اوّل: اسناد و قوانین بین المللی……………………………………………………………………………..۶۵
بند اوّل: اسناد و قوانین بین المللی در خصوص اهمیت آموزش و پرورش…………………………….۶۵
بند دوم: اسناد و قوانین بین المللی در خصوص محتوای کتب درسی…………………………………..۷۰
گفتار دوم: اسناد و قوانین داخلی………………………………………………………………………………….۷۱
بند اوّل: اسناد و قوانین داخلی در خصوص اهمیت آموزش و پرورش…………………………………۷۱
بند دوم: اسناد و قوانین داخلی در خصوص محتوای کتب درسی………………………………………..۷۲
مبحث چهارم: نقش تحلیل محتوا در فرایند آموزش و طرّاحی کتب درسی…………………………۷۸
گفتار اوّل: کاربردهای تحلیل محتوای کتاب درسی…………………………………………………………۷۹
بند اوّل: کاربرد توصیفی…………………………………………………………………………………………….۷۹
بند دوم: کاربرد تحلیلی………………………………………………………………………………………………۷۹
بند سوم: کاربرد توسعه ای………………………………………………………………………………………….۸۰
گفتار دوم: ابعاد تحلیل محتوای کتاب درسی………………………………………………………………….۸۱
بند اوّل: بعد درونی کتاب درسی………………………………………………………………………………….۸۱
بند دوم: بعد بیرونی کتاب درسی………………………………………………………………………………….۸۲
فصل سوم: تجزیه و تحلیل محتوای کتب هدیه های آسمانی…………………………………۸۳
مبحث اوّل:تجزیه محتوای کتب هدیه های آسمانی……………………………………………………۸۴
گفتار اوّل:کتاب هدیه های آسمانی پایه دوم………………………………………………………………….۸۴
بند اوّل: نماز…………………………………………………………………………………………………………….۸۴
بند دوم: مسئولیت اجتماعی…………………………………………………………………………………………۸۶
بند سوم: الگوهای رفتاری نیکو……………………………………………………………………………………۸۹
بند چهارم: محیط های مثبت……………………………………………………………………………………….۹۳
گفتار دوم: هدیه های آسمانی پایه سوم…………………………………………………………………………۹۵
بند اوّل: حجاب………………………………………………………………………………………………………..۹۵
بند دوم: معاد باوری…………………………………………………………………………………………………..۹۷
بند سوم: مسئولیت اجتماعی………………………………………………………………………………………..۹۸
بند چهارم: محیط های مثبت……………………………………………………………………………………….۹۹
بند پنجم: الگوهای رفتاری نیکو…………………………………………………………………………………۱۰۰
بند ششم: ماه رمضان و روزه داری……………………………………………………………………………..۱۰۱
گفتار سوم: کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم…………………………………………………………..۱۰۲
بند اوّل: نماز جماعت……………………………………………………………………………………………….۱۰۲
بند دوم: محیط های مثبت…………………………………………………………………………………………۱۰۳
بند سوم: مسئولیت اجتماعی………………………………………………………………………………………۱۰۴
بند چهارم: الگوهای رفتاری نیکو……………………………………………………………………………….۱۰۵
گفتار چهارم: کتاب هدیه های آسمانی پایه پنجم………………………………………………………….۱۰۶
بند اوّل: یاد خدا و پرستش او…………………………………………………………………………………….۱۰۶
بند دوم: معاد باوری…………………………………………………………………………………………………۱۰۷
بند سوم: الگوهای رفتاری نیکو………………………………………………………………………………….۱۰۸
بند چهارم: مسئولیت اجتماعی…………………………………………………………………………………..۱۰۹
بند پنجم: نماز جماعت…………………………………………………………………………………………….۱۱۰
گفتار پنجم: کتاب هدیه های آسمانی پایه ششم……………………………………………………………۱۱۱
بند اوّل: معاد باوری…………………………………………………………………………………………………۱۱۱
بند دوم: مسئولیت اجتماعی……………………………………………………………………………………….۱۱۲
بند سوم: الگوهای رفتاری نیکو………………………………………………………………………………….۱۱۲
بند چهارم:حجاب……………………………………………………………………………………………………۱۱۳
مبحث دوم:تحلیل محتوای کتب هدیههای آسمانی ………………………………………………………۱۱۴
گفتار اوّل: اصول انتخاب محتوای آموزشی………………………………………………………………… ۱۱۴
بند اوّل: انطباق مفاهیم با هدف های آموزشی معین………………………………………………………..۱۱۵
بند دوم: ارتباط با علاقه و رغبت فراگیران……………………………………………………………………۱۱۶
بند سوم: ارتباط با نیازهای جامعه و فراگیران…………………………………………………………………۱۱۷
بند چهارم: ارتباط با توانایی فراگیران………………………………………………………………………….۱۱۸
بند پنجم: توجّه به هنجارها و ایجاد زمینه برای پرورش رفتارهای مطلوب انسانی………………….۱۲۰
بند ششم: ارتباط پرسش ها و تمرین ها با اهداف و محتوای درس…………………………………….۱۲۱
بند هفتم: اعتبار علمی مفاهیم…………………………………………………………………………………….۱۲۱
بند هشتم: حجم مفاهیم کتب درسی……………………………………………………………………………۱۲۲
گفتار دوم: اصول سازماندهی محتوای آموزشی…………………………………………………………….۱۲۲
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت fotka.ir مراجعه نمایید.